منو

شرایط گارانتی

– موارد ابطال گارانتی : 

هر گونه ایراد فیزیکی و خط و خش و نوسان برق 

حافظه های SSD , HDD,HDD EXTERNAL در صورت استفاده برای ماینینگ و استخراج ارز دیجیتال  و استفاده نادرست طبق نظر کارشناس 

استفاده غیر استاندارد از کالا

سرعت خواندن و انتقال اطلاعات بستگی به فاکتور های متفاوتی دارد که در سیستمهای مختلف تغییر میکند بنابراین سرعت شامل گارانتی نمیباشد

هرگونه خدشه در هولوگرام و کارت گارانتی

هرگونه خط و خش برروی میکرو اس دی بدلیل حساسیت بالای این حافظه

عدم تولید توسط شرکت سازنده

تعویض با مدل بالاتر شامل هزینه خواهد بود

تعویض کالا حداقل 48 ساعت زمان خواهد برد

 

– شرایط انصراف از خرید :

اگر سفارش شما هنوز به دستتان نرسیده و وضعیت آن در سایت در حالت ” در حال انجام ” است این امکان را دارید که سفارش خود را از طریق تماس یا چت در قسمت گفتینو لغو کرده و درخواست بازگشت وجه کنید . این کار به راحتی ممکن است و حتی اگر از خرید خود منصرف شدید با حافظه طلایی تهران تجربه خوبی رو به یاد داشته باشید.

 

سفارش به دستتان رسیده ولی هنوز جعبه آن را باز نکرده اید :

اگر سفارش به دست شما رسیده ولی هنوز جعبه آن را باز نکرده اید ، میتوانید تا حداکثر مدت 7 روز از زمان تحویل سفارش درخواست مرجوع کردن از طریق تماس یا چت در قسمت گفتینو را ارسال کنید . همکاران ما در بخش پشتیبانی در اولین فرصت با شما در باره نحوه مرجوع ، تعویض یا تغییر کالا و یا بازپرداخت مبلغ سفارش با شما در ارتباط خواهند بود. لطفا از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی خودداری کنید و برای مرجوع کردن کالا و متعلقات کالا را همانند زمان تحویل ارسال کنید.

 

– اگه کالای سفارش داده شده با کالای دریافتی متفاوت باشد :

اگر محصول سفارشی با محصول دریافتی متفاوت باشد و همچنین در صورت کسری اقلام همراه محصول ، باید ظرف 24 ساعت به واحد پشتبانی اطلاع داده شود.

در صورتی که مشخصات ظاهری کالا روی جعبه محصول ثبت شده باشد مثل رنگ محصول ، لطفا پس از بررسی جعبه محصول و مطالعه مشخصات روی آن ، در صورت متفاوت بودن سفارش با کالای دریافتی ، کالا بدون اینکه از جعبه باز شود ، ابتدا با پشتیبانی تماس گرفته تا فرآیند بازگشت و تعویض کالا شروع شود.

به دلیل تغییرات سریع قیمت کالا و تحولات سریع در تجهیزات و قطعات کامپیوتری ، در صورت موجود نبودن دستگاه مد نظر ، دستگاه جایگزین با مدل مشابه با احتساب قیمت روز محاسبه میشود.

در صورتی که مغایرت ، بدون باز کردن جعبه ممکن نباشد ، در صورتی درخواست کاربر برای تعویض مورد بررسی قرار میگیرد که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خارج نشود.

در صورتی که فقط با باز کردن جعبه محصول ، کاربر متوجه مغایرت و کسری اقلام محصول شود ، لازم است کارن و جعبه اصلی محصول نگه داشته شود.

هر گونه ایراد وارد شده بر جعبه محصول ( مانند مخدوش شدن ، پاره شدن ) ، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس از بین خواهد برد.

هزینه عودت کالا ، در صورت متفاوت بودن کالای سفارش داده شده با کالای دریافتی بر عهده حافظه طلایی تهران خواهد بود.

 

– شرایط مرجوعی کالا در صورت عدم کارکرد مناسب کالا :

1- کالای مرجوعی توسط کارشناس مربوطه دریافت می شود.
2- ایرادات مطرح شده توسط کارشناس فنی بررسی میشوند.
3- در صورت تایید ایرادات ، ادامه روند در بخش گارانتی طی خواهد شد و در صورت عدم تایید کارشناس کالا مجدد به مشتری باز میگردد.


– استفاده از ضمانت بازگشت تا 7 روز ، چه شرایطی دارد :

استفاده از این امتیاز در صورتی امکان دارد که جعبه محصول باز نشده باشد و همینطور هیچگونه آسیبی مانند خش خوردگی نداشته باشد ، پس از بررسی واحد گارانتی و تایید واحد ، فرایند استرداد یا تعویض انجام خواهد شد.

در صورت تایید و قبولی برگشت کالا از جانب مشتری، بسته بندی محصول باید به خوبی صورت بگیرد، بدیهی است هرگونه آسیب کالا بر عهده کاربر خواهد بود.
مشتریانی که از شهرستان ثبت سفارش کرده اند، در صورت مرجوع نمودن کالا، به دلیل مسافت و وجود آسیب های احتمالی حین حمل و نقل، حتما باید آن را بیمه نمایند.

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
حافظه طلایی تهران -  TMCMARKET
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
حافظه طلایی تهران -  TMCMARKET