امکان اتصال به وای‌فای با کد QR در ویندوز 11

مدیر سایت
29 بهمن, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

امکان اتصال به وای‌فای با کد QR در ویندوز 11

به‌زودی امکان اتصال به شبکه‌های وای‌فای با استفاده از کدهای QR و برنامه دوربین در ویندوز 11 فراهم خواهد شد.

به‌گزارش tmcmarket، به‌زودی دوربین پشتی تبلت سرفیس پرو کارایی جدیدی پیدا خواهد کرد؛ زیرا مایکروسافت در حال کار روی قابلیت اتصال به شبکه‌های وای‌فای از‌طریق برنامه دوربین است. نسخه 26052 ویندوز 11 که هفته گذشته در کانال‌های Dev و Canary منتشر شد، به شما امکان می‌دهد تا با اسکن کد QR شبکه Wi-Fi، به آن متصل شوید.

برای اتصال به وای‌فای با کد QR و برنامه دوربین در ویندوز 11 مراحل زیر را دنبال کنید:

  • سیستم‌عامل خود را به نسخه 26052 به‌روزرسانی کنیداین نسخه در‌حال‌حاضر در کانال‌های Dev و Canary برای کاربران آزمایش‌کننده در‌دسترس است.
  • برنامه دوربین را اجرا کنید: از دوربین جلو یا عقب خود می‌توانید استفاده کنید.
  • با زدن دکمه کد QR، برنامه را به حالت اسکن بارکد تغییر دهید.
  • دوربین را به‌سمت کد QR شبکه وای‌فای مدنظر بگیریدجزئیات شبکه مانند نام و رمزعبور و نوع رمزگذاری در پایین برنامه نمایش داده می‌شود.
    • روی پیوند نمایش‌داده‌شده ضربه بزنید تا به برنامه تنظیمات منتقل شویددر این مرحله، می‌توانید به شبکه وای‌فای متصل شوید.

    به‌نقل از نئووین، این ویژگی ساده جدید با قابلیت تولید کدهای QR برای شبکه‌های وای‌فای شناخته‌شده در ویندوز 11 به‌خوبی جفت خواهد شد. از نسخه 25977 به‌بعد، می‌توانید روی «نمایش رمز‌عبور» در برنامه تنظیمات کلیک کنید تا رمز‌عبور شبکه را نمایش دهید و کد QR تولید کنید. با این کار بدون نیاز به تایپ‌کردن رمزهای عبور طولانی و اغلب پیچیده، می‌توانید از همکارتان بخواهید برای اتصال سریع، کد QR به‌اشتراک بگذارد.

    برنامه دوربین به‌روزرسانی‌شده با قابلیت اسکن کدهای QR شبکه Wi-Fi برای تمامی کاربران آزمایشی در کانال‌های Dev و Canary در‌دسترس است. اگر مشکلی با آزمودن ویژگی‌های جدید روی ویندوز خود ندارید (ابتدا از اطلاعات مهم خود پشتیبان تهیه کنید)، برخی از ویژگی‌های پنهان دیگر مانند افزایش‌دهنده کیفیت تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی و قابلیت دسترسی جدیدی را بررسی کنید که به ویندوز 11 اجازه می‌دهد تا با صدای شما صحبت کند.

    درپایان، باید به این نکته اشاره کنیم که نسخه 26052 ویندوز 11 اولین پیش‌نمایش تأیید‌شده از نسخه 24H2 ویندوز 11 است که در نیمه دوم سال جاری منتشر خواهد شد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.